måndag, februari 11, 2008

Positivt vecka 6

Måndag: Jobbat en liten stund.

Tisdag: Träffat flera trevliga människor, och fått lite nya idéer.

Onsdag: Försöker lära mig mer om ett dataprogram som jag trodde jag hade ganska bra koll på. HaHa, finns hur mycket som helst mer att lära...

Torsdag: Fortsatt lärande. KUL! (Men tär väldigt mycket på min lilla ork, tyvärr. Mycket annat som blir lidande.)

Fredag: Varit på kurs några timmar, alltid lika kul!

Lördag: Stickat på februarisockan i Stickameras Sockklubb! Flyter på ganska bra igen...

Söndag: Stickat falska flätor även idag! (Sovit middag några timmar på kvällen.)

~ * ~
(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)

Inga kommentarer:

 
- -