lördag, juli 14, 2007

Paradiset? - Ja!

Mörka moln och bleka fötter i en hängmatta.
Nyrökta abborrar? - Nej!

Inte en endaste liten firre ville bli frukostmat till mig! Fick äta lite annat hemma innan jag åkte till Paradiset. Väl framme så var det blåsigt och lite kallt. Mörka moln tornade upp sig. Jag sov en stund i hängmattan, och en till stund inne i stugan innan jag åkte hem igen.

Paradiset idag var inte så varmt och skönt som det kan vara, får åka dit en annan dag istället. En dag när abborrarna vill bli frukost, om dom nu någonsin vill det?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart de vill!!! De behöver bara övertalas lite.. Sen du!

Hopps att det var bra ändå! Kram på dig!

K sa...

maria:
Sommaren är inte slut, och den har inte börjat förrän jag fått mina abborrar! Även om det dröjer in i augusti ;-) *kram*

 
- -