måndag, september 18, 2006

Positivt vecka 37

Måndag: Nytvättade fönster och nya gardiner i vardagsrummet
Tisdag: Inget (sjukhuset)
Onsdag: Inget (sjukhuset)
Torsdag: Komma hem från sjukhuset
Fredag: Lugn vilodag
Lördag: Läst ut boken "Resan tillbaka till den vita massajen"
Söndag: Plockat kantareller

(Jag hade ju gratis arbetskraft i form av mamma och pappa hemma. Pappa satte upp ny gardinstång och mamma tvättade och satte upp de nya gardinerna. Jag hann inte se hur fint det blev, eftersom jag åkte ambulans till akuten innan. Dessto trevligare att komma hem på torsdagen och se så fint det blev. TACK!)

1 kommentar:

K sa...

Jag har också samma gardiner länge. Två gånger har jag bytt tidigare på åtta år. Tyget till dessa gardiner köptes för ett år sedan, men nu är de äntligen på plats.

Kram K

 
- -