lördag, november 04, 2006

Nystart på norsktröjan

Sen kväll = sen morgon. I går repade jag upp stickningen jag började med i våras. Det blev inge bra med färgbytet och mönstret. Egentligen tycker jag det är mycket roligare att sticka runt, men nu blir det bakstycke och framstycke var för sig.

Efter ett tag fick jag sällskap av lilla kattfröken. Matte hade ju nåt´ roligt i knä´t, måste undersökas...


Med en sprakande brasa i öppna spisen och katterna utomhus ska jag sätta mig och fortsätta med tröjan. Hade jag fortsatt i våras hade jag ju kunnat använda den nu när det är kallt och stort behov av en tjocktröja. Å andra sidan hade jag inte varit nöjd med övergången vid färgbytet.


Trevlig helg till dig som läser!

2 kommentarer:

Mildamakter sa...

Vilken sötnos :o)
Jag önskar dig en trevlig helg också :o)

Anonym sa...

Hon är så söt!!
SÅ lik våran Maja!!

 
- -