tisdag, november 07, 2006

Inte som tänkt

almost sleeping

På väg att somna...

~ ~ ~

Eftermiddagen blev inte som jag tänkt. Jag blev tvungen att ta en tablett och med en natts dålig sömn och tabletten så somnade jag mitt i stickningen. Någon dator blev det inte alls. Nu är det kväll och dygnet är upp och ner. Eldar för både värme och varmvatten. Mannen är i garaget och lagar bilen igen. Tonåringarna är inte i säng.

Stressad men inte stressad på stressigt vis. Om nu någon förstår vad jag menar. Saknar kontroll på tillvaron. Är det sånt´ som stressar? Hur ska jag kunna komma tillbaka och jobba mer. Hela dagarna går ut på att få i sig tillräckligt med mat. Äter - får dumping - somnar och börja om igen. Saknar inte idéer, men ork att utföra dessa. Vill massor men är ofta beroende av andra. Vill inte vara beroende.

Inga kommentarer:

 
- -