onsdag, december 03, 2008

Lite uppdatering...

Väldigt trögt med uppdateringar här. Sitter ju nästan bara i soffan och väntar på att synen ska komma tillbaka som förut. Orkar inte ha lappen för ögonen hela dagarna, så då blir ju allt dubbelt hela tiden.

Lägger in en magbild, som går att förstora för den som vågar... Tre ärr har jag, det minsta är från -76, min första operation. Ärret till vänster (sett från mig själv) är "uppskuret tre gånger och det i mitten sex gånger. Den här gången är det inte skuret från allra översta delen. Däremot är det skuret längre ner än tidigare. Det beror ju på att det är nedre delen av tunntarmen som är opererad den här gången. De andra gångerna har det varit magen som ju sitter högre upp.

Mina framgångar med motionscykeln går framåt, nu är jag uppe i 1 km! Dessutom har jag varit till brevlådan några gånger de senaste dagarna. Borde nog ha broddar under skorna för jag känner inte för att ramla på någon isfläck...

Får försöka göra mer framöver så det finns något att skriva om. Nu blir det en tur till brevlådan...

Inga kommentarer:

 
- -