måndag, oktober 06, 2008

Ny vecka - ny dag...

I dag känns det lite bättre. Jag ska göra ett nytt försök att åka till sjukhuset för att få min järninjektion. Bör gå bättre att köra idag, när jag inte behöver inbyggda vindrutetorkare i ögonen.

Solen skiner och löven är underbara. Påbörjat en ny stickning som jag tar med, förhoppningsvis kommer jag att kunna sticka lite undertiden järnet droppar in. Beror förstås lite på var nålen sätts.

Kvällens middag: fiskgratäng med potatismos och grädd-majonnäs-chilisås. Allt går ju att få ekologisk också, ännu ett plus! Mumsigt gott. Allt talar för en bra dag.

Kram till er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att allt gått bra för dig med både dropp och stickning.
Här har varit lite mkt en period nu igen. Men jag kikar in då o då.
Stor kram till dig

 
- -