onsdag, juni 18, 2008

Sista mötet i morgon...! (?)

En skönt sovande kattfröken.
För en månad sedan trodde jag att ett av alla ärenden vi haft möten om i år var det sista. Det var det inte. Den det gäller har ändrat sig, så nu är ett nytt möte planerat till i morgon. Jag hoppas att det kommer att bli det sista och att resultatet blir bra. Mötet är av det enklare slaget, vi ska skriva några nya papper som ska skickas vidare. Svar kommer senare i sommar. Om det inte blir som h*n tänkt, ja då hoppas jag att det ordnar sig på något vis ändå. Konstigt nog så brukar ju saker och ting bli ganska bra tillslut. Även om man inte tycker det just när beskedet kommer. Hoppas du fattar hur jag menar.

Nu i kväll råkade jag få i mig en tablett av en sort som jag bara tar när det verkligen behövs. Känner att jag är ovanligt trött. Hoppas att jag hör klockan i morgon trots allt. Vid besöket på smärtmottagningen i går fick jag en ny medicin, som jag inte har hunnit börja med. Vet inte hur jag kommer att reagera på den och eftersom jag måste köra bil i morgon (och även idag), så väntar jag till torsdag kväll innan jag provar den. Den tabletten ska förhoppningsvis hjälpa mig mot smärtan/värken/trycket under natten så jag får sova ordentligt. Jag får ju aldrig någon riktig djupsömn eftersom jag inte hinner sova mer än 2-3 timmar innan det är dags för ett toabesök.

God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

 
- -