onsdag, mars 05, 2008

Trött, trött, trött

Hela dagen har jag varit trött. Har haft en del samtal att passa, men så fort dessa var klara så gick jag och la mig. Sov som en stock i tre timmar.

Förutom att äta har jag bara stickat idag. Med stickor 2½ går det inte fort att sticka sockor. Med tanke på att det ska ökas flera maskor på första mönstervarvet, så blir stickningen ganska hårdstickad. Gillar ju trots allt mönstret och garnet så jag stickar vidare. Läser jag på forumet så är hälen problematisk på Tropicana. Får se va jag tycker när jag kommer dit.

Nu är det i alla fall: God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får önska dig en Glad Påsk!

Monica

Thomas sa...

Hej vännen !

Tittar in en snabbis... lite för körigt här på jobbet i dag också... men inte mer än att jag ju måste titta in och tillönska dig och familjen en riktigt... GLAD PÅSK !

Varma hälsningar, Tierra

Anonym sa...

Long time no see! Ville bara önska en Glad Påsk! Hoppas att allt är bra med dig!!

Kram
//Zooni

 
- -