torsdag, november 01, 2007

Ingen tandoperation...

... idag! Efter röntgen ansåg tandläkaren att det skulle bli för komplicerat för honom. Jag "klarade" mig idag alltså. Om jag förstod det rätt så sitter roten för mycket in i käken, för att det ska vara en enkel operation. Återstår att få tid hos käkkirurgen på sjukhuset. Röntgenbilderna från idag skulle skickas vidare, och förhoppningsvis går det fortare att få en tid än 10 månader! Tack för alla era tankar!

När jag kom hem åt jag en ostmacka och däckade - såklart. Även om det bara var en ostmacka så blev det för mycket.

Granar mot en ljuvligt blå himmel.Nu återstår en massa papper som ska sättas in i pärmar. Ska också beställa lite nya varor till butiken. Kul att kunna utöka med en helt ny produkt som jag inte haft tidigare. Hoppas det blir lika uppskattat hos kunderna.

Solen skiner på en härligt blå himmel och i granen hänger massor av kottar! Önskar er alla en härlig dag!

Inga kommentarer:

 
- -