måndag, oktober 01, 2007

Positivt vecka 39

Måndag: Prioriterat mina järninjektioner, välbehövligt!

Tisdag: Övningskört med dottern

Onsdag: Trevligt frukostmöte. Nystädat och nytvättade gardiner. Köpt garn till en tröja. Sonen fick en abborre som ska tillagas i morgon :-)

Torsdag: Fått två järninjektioner igen, bra. Beställt en ny kamera, hoppas den blir bra!

Fredag: Gjort klart två pulsvärmare, kanske en ny affärsidé, vem vet?!

Lördag: Stickat 3/4-delar av dotterns sjal

Söndag: Stickat klart dotterns röd-rosa-rost-brun-lila sjal med stickor 10. Blev lika mysig som min gröna som jag stickade förra veckan.

~ * ~
(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)

Inga kommentarer:

 
- -