onsdag, oktober 03, 2007

Nya kameran

Insektsäten svamp.
Syrenlöv i höstskrud.
Höstskog i solljus .

Höstskog i solljus 1.


Olika inställning på kameran ger olika resultat på samma motiv.





Halvmåne mitt på dagen.
Årets sista kantarell.
Paradisträdets höstlöv på marken 2.Paradisträdets höstlöv på marken 1.









Behöver fortsätta leka med kameran för att lära mig alla möjligheter med olika inställningar.


Höstfärgsträd.
Några enkla smakprov från min dag med nya kameran...

(Blir inte klok på blogger och placeringen av bilder och text. I Firefox se det väldigt konstigt ut, i IE är det något bättre. Inget jag rår över för tillfället, tyvärr.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon !

Åhhh, roligt att se bilder från nya kameran... vet av egen erfarenhet att det tar lite tid innan man hittat de ideala inställningarna och knepen.

Ser fram emot fler bilder... det vet du !

Sköt om dig och ha en fin torsdag !

Varma hälsningar, Tierra

Anonym sa...

Ja den kameran verkade ju fungera alldeles ypperligt och kunna ge dig lite huvudbry att leka vidare med oxå:)) Kul!!! Kram på dig och ha en bra "lekdag"!!!

**MY LIFE** sa...

Tycker det ser väldigt bra ut..
Skulle du tröttna vet jag ett bra hem åt den kameran *skrattar*
Ha en fin dag.
Här ska bakas bullar..
Kram
Xena

 
- -