måndag, oktober 01, 2007

Ny kamera

Förra lördagen blev min kamera invalid, väldigt mycket dessutom. Konstgjord andning hjälpte inte. Tyvärr kan jag inte skylla på någon annan för kamerans tillstånd, brukar kännas bättre om man får skälla lite, men det hjälper inte mycket att skälla på sig själv :-(

I kväll har då den nya kameran anlänt. En Canon PowerShot S5 IS. Mer möjligheter än den förra, men det tar ju tid att lära sig dom...

Velar hit och dit om jag ska försöka lära mig några av funktionerna nu i natt eller om jag hellre ska lägga mig och gå upp tidigt. Som det verkar ska det bli bra väder och då kan jag försöka lära mig den genom praktiska övningar i skogen. Men jag vill ju kunna allt nu...

Bruksanvisningar brukar inte vara roliga så det bästa är nog att lägga sig och kolla vidare i morgon när jag är utvilad - så - GOD NATT!

4 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Kul med ny kamera!

K sa...

monica h:
Kul, men inte ekonomiskt planerat på bästa sätt för tillfället. Klara dock inte att vara utan så vad gör man? Köper en ny såklart!

Anonym sa...

Åhhh såna tekniska prylar är jag inget bra på. Lycka till med den nya. Ser framemot nya härliga bilder

Mildamakter sa...

Grattis till nya kameran. Jag har en S2:a och trivs jättebra med den, det ÄR svårt att vara utan kamera ;o)

 
- -