lördag, februari 03, 2007

Dagens bild - Kattfröken

Dagens bild blev idag fem bilder.
Kattfröken försöker komma underfund med hur skrivaren fungerar.


På något vis ska jag ta mig in i den.



Skrivaren låter...



Papper kommer fram och åker tillbaka in igen,
för att tillslut komma ut med text på andra sidan också.



Förstår inte varför matte säger att texten blir
suddig när jag slickat på papperet...



Hon klagar även på att jag knölar papperen.
Vad pratar hon om?

Andra bloggar om: , , ,

~ * ~

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha är det typiskt för sköldpaddor att gilla allt tekniskt tro..
Kunde lika gärna varit ngn av mina missar..
Ha en skön helg vännen
Cinapina

Anonym sa...

Vad gulligt! Den som säger att katter inte är sällskapliga av sig vet inte vad de pratar om. De vill alltid vara med!

Linda sa...

Det var det sötaste jag sett idag!
Så fin hon är och så spännande med en skrivare :)

Mildamakter sa...

Åhhh...jag blir alldeles bortkollrad...vilken sötnos!
Nu blir jag kattnödig igen!

Anonym sa...

Underbaraste!!! Våra ligger tills vidare ovanpå skrivaren och PÅ tangentbordet. Man får vara glad så ;)

K sa...

Till alla: Kul att man kan glädja någon med dessa bilder. Tack!

 
- -