söndag, september 10, 2006

Tarmvred avvärjt...

Det börjar kännas som vanligt igen. Magen "kokar" och jag börjar få besöka toan x antal gånger igen. När de andra i familjen åt tacos, tog jag lite grönsaker och guacamole. Somnade och gick på toan - som vanligt alltså. Skulle behöva ta en citodon, men då kanske tarmen stannar upp för mycket igen. Bäst att avvakta en stund till. Tonåringarna har som vanligt långt kvar innan det är dags att lägga sig. Var är busskortet, nycklarna, skolböcker, gympakläder och så vidare... Behöver jag tillägga att det är söndagkväll?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag säga vad jag tror??
Jag tror du fick ett stopp, inte tarmvred. Du borde haft ondare om det var tarmvred,(men det vet du väl.)
Jag skulle vilja säga, lyllo du, som inte kan kräkas, men det är ju inte bra det heller i alla situationer!
Massor av Kramar!

Anonym sa...

Jag tänker på dig!!
Kram

K sa...

Det blev ett ordentligt stopp! Tack och lov slapp jag operation.

Kram K

 
- -