måndag, september 25, 2006

Ny vecka igen - utan möten...

En ny vecka - helt utan möten inplanerade! Det blev väldigt mycket av den varan förra veckan. Vad ska jag göra nu då? Förhoppningsvis kan jag ta mycket foton. Jag skulle behöva en till tavelram för att göra ett tredje kollage med blombilder. De två jag gjorde igår är jag väldigt nöjd med.

Det som behövs är en vanlig färgskrivare, några bilder som beskärs i rätt storlek och fotopapper. Enkelt att byta motiv när man tröttnat eller tagit kort på något annat fint. Varför inte byta bilder efter årstid! Nu återstår bara att få upp dom på väggen. Vi har en nytapetserad vägg bredvid trappen uppe, där tror jag att de kommer att passa bra.

Tog några bilder på förmiddagen idag från älven alldeles i närheten. Molnen hänger tungt, men inget regn än så länge. Höstens färger kommer sakta men säkert. Från bryggan går det ångbåtsturer på sommaren. Ibland hör vi ända hem till oss när ångbåtsvisslan ljuder!




Välkommen till en ny dag!

Inga kommentarer:

 
- -