måndag, augusti 21, 2006

En sovardag

Helgen har nog varit för aktiv. Jag har sovit större delen av dagen. Tycker inte själv att jag gjort mycket som är ansträngande under helgen. Kryssningen krävde ju inte speciellt stor fysisk aktivitet. Söndagen var inte heller direkt aktiv.

Framåt åtta har jag kvicknat till. När de andra börjar ta kväll... Jag har målat klart trädgårdssoffan nu på kvällen, så något positivt blev det även med den här dagen. En dag kvar till skolan börjar. Behöver lite kraft i morgon för att följa barnen och handla lite nya kläder inför skolstarten. Alternativet är att de tar bussen till stan´ och pappan får möta upp efter jobbet, som vanligt alltså. De lever ett liv och jag lever mitt liv i samma hus, det är ofta det känns så. Beroende av andra, fast man är frisk i knoppen. Livet är ju en berg och dalbana. Att det blev sämre just den här sommaren är inget att göra åt, jag har ju tagit mig upp förr. Det är klart att jag reser mig denna gång också!

Inga kommentarer:

 
- -