torsdag, januari 08, 2009

Tidig morgon och sömnig eftermiddag

Sju i morse var jag och bilen vid besiktningen igen. Det blev ju anmärkning sist jag var dit som måste åtgärdas. Sen kom operation, dubbelseende och helger emellan. Körförbud har det varit ett tag alltså. Inte lätt när man bor i skogen. Tur att mamma och pappa har två bilar och bor i nästa by...

Inte gick den igenom idag heller. Dåliga bromsrör tillkom. Konstigt tycker jag eftersom bilen knappt har använts sen förra besiktningen. Dom borde ha varit lika dåliga då tycker jag... Ja, ja nu ska det bli åtgärdat i alla fall.

Förmiddan gick åt till tandläkarbesök och borttagning av tandsten. Ont direkt efteråt men väldigt skönt när all ömhet runt tänderna lagt sig.

Efter allt jag gjort på morgonen så blev det mest sova på soffan hela eftermiddan. Har fortfarande inte mycket ork, men det blir nog bättre och bättre framöver hoppas jag. Mer träning på cykeln och avkoppling med stickning...

Inga kommentarer:

 
- -