torsdag, maj 15, 2008

Kyligt

I dag är en dag att krypa ner mellan lakan och täcket igen.

Grått ute och kallt inne. Pannan har inte hunnit fixa värme i huset. (Sjunten har en förmåga att fastna och då blir det inte varmt :-( ).

I går stikckade jag så jag höll värmen, men nu är tröjan klar. Funderar på att göra en brasa till eftermiddan. Sockklubbens maj-sockor är påbörjade men jag har ingen inspiration just nu.

Igår fick jag ihop knappt 4.400 steg på stegräknaren. Det är nog ganska normalt för mig. Långt från de 10.000 steg som rekommenderas. Med tanke på hur lite näring jag får i mig så är det nog vad min kropp klarar också. Idag kommer jag knappast ens över 4.000 steg.

En väldigt varm dusch kanske kan hjälpa. Eller en liten kattfröken vid fötterna... (Om hon nu behagade att vara inne...)

Till helgen ser det ut som att vi ska få snöblandat regn. Vill inte ha!!!

Fryser du också idag eller skiner solen hos dig?

Inga kommentarer:

 
- -