måndag, mars 03, 2008

Sportlov i full fart...

... men helt utan sport!

Vet inte hur jag ska hinna med i tiden. Till viss del är det den tillfälliga kursen som gör att jag inte orkar. Jag hade det på känn innan jag började, men jag lär mig så mycket jag kan, resten får jag snappa upp efteråt. Det är bara tre gånger kvar. Jag hade ju inte insett att det skulle sättas betyg när kursen var slut. Som tur är är jag inte beroende av några betyg, att visa upp för att komma vidare, så det är inget som bekymrar mig. Kursen går jag bara för min egen skull. Kul att träffa lite folk som omväxling till livet i skogen ;-)

Lite olika sjukdomar i min närhet har också påverkat veckan. förhoppningsvis är det sådant som kommer att bli bättre inom en ganska snar framtid. Det som är värst är när man inte vet orsaken till problemen. Vad gör man, förutom att prova än det ena, än det andra. Fundera och diskutera. Kolla olika blodprover och andra tester. Så mycket enklare om det var mig det gällde. Min kropp känner jag ju både utan och innan...

I alla fall avslutades veckan med en dag på Syfestivalen i Sollentuna. Det är nog 5-6 år sen jag var dit senast. Inte mycket handlat förutom lite sockgarn till Stickameras sockklubb! Gör ett eget inlägg senare om mars-sockorna som jag påbörjat. Jag klarade av mässan skapligt, det gäller att komma ihåg att "inte äta" - då går det bra...

Dags att sova igen, spruta är det som gäller i morgon.
God natt :-)

Inga kommentarer:

 
- -