måndag, januari 21, 2008

Positivt vecka 3

Måndag: Jobbat en stund :-)

Tisdag: Tillbringat eftermiddan´ med dottern

Onsdag: Fått fint städat av hemtjänsten! Börjat planera i huvudet en vårjacka som jag ska sy! Så glad att jag kommit igång med sömnaden igen. Har ju varit mitt allra största intresse i alla år.

Torsdag: Vi har ätit hemgjorda fiskpinnar på Hoki och Gös. Båda tonåringarna åt mer än mig och mannen. Egna fiskpinnar är ett säkert kort här hemma! ;-)

Fredag: Påbörjat något väldigt kul som kommer att vara i tio veckor...

Lördag: En EFIT-dag med mycket sömnad :-)

Söndag: Samtal med en kär bloggvän

~ * ~
(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)

Inga kommentarer:

 
- -