måndag, januari 14, 2008

Positivt vecka 2

Måndag: Varit till sjukgymnasten och fått akupunktur för "svanskots-smärtan"

Tisdag: Ordnat detaljer till ett nytt kul sömnads projekt!

Onsdag: Stickat klart Monkey-sockorna :-)

Torsdag: Börjat sy igen, efter att jag inte har sytt på många, många år! Riktigt kul och svårt att avsluta för att sova.

Fredag: Fortsatt sy i flera timmar...

Lördag: Sytt klart en ny handväska. Väldigt nöjd!

Söndag: Bokat en stuga för två veckor i sommar. Härligt!

~ * ~
(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)

Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Tack min vän för den kramen... den värmde mycket!
Har lite tid och ork att svara på kommentarer nu... men det kommer väl nya tider förhoppningsvis!

Ser att du är en sådan där superduktig stickmänniska... jag kan bara beundra de alster du visar upp här! Åh, vad jag tycker att du är duktig! Och lite avis är jag.. tänk om jag hade kunnat skapa sådana vackra konststycken!!

En stor och varm kram till dig... och tack för att du bryr dig om!

 
- -