fredag, april 20, 2007

Två och tre av tre

Hemtjänsten kom lite sent. En kommunikationsmiss någonstans. Den som skulle komma till mig visste inte att jag skulle iväg till en viss tid, men det han bli en hel del gjort av det som skulle göras ändå. Tycker att det har fungerat bra med hemtjänsten hittills. De är flexibla om jag behöver ändra tider eller något annat. Alla som har varit här har också varit trevliga och det fungerar som jag vill och behöver att det ska fungera.

Bokslutet är klart för den här gången. Debet och kredit på rätt plats. Om ett år är det dags igen... Till dess får jag göra min del av räkenskaperna. Helgen får ägnas åt att plocka upp butiken som ligger i kartonger och kassar sedan i tisdags. Om jag tar lite åt gången med l å n g a pauser mellan kanske det är klart till söndag kväll...

~ * ~

3 kommentarer:

Strumpstickan sa...

Skönt att höra att du haft tur med hemtjänsten. Jag har själv jobbat där och vet hur det kan vara olika. Bra att det funkar!

Anonym sa...

Lite att passa tider. Hoppas du får ordning på kartonger till slut.

K sa...

strumpstickan: Ja, jag är faktiskt nöjd.

anne-maj: Så småningom blir det klart.

 
- -