måndag, april 30, 2007

Positivt vecka 17

Måndag: En dag med mycket sömn, välbehövligt

Tisdag: Varit till bäcken och tagit över 100 foton. Härligt väder och många fina bilder. Synd att man inte kan fota ljud!

Onsdag: Köpt en ny mobil. Familjen mobbar mig, dom tror inte att det hjälper. Den kommer att ligga kvar hemma eller inte ha batteriet laddat. Jag ska nog visa dom!

Torsdag: Byggandet av muren vid butiken har börjat. Grävmaskinen kom sent på kvällen.

Fredag: En förmiddag med många möjligheter att ta kort. Kanske därför batteriet blev urladdat så snabbt.

Lördag: Murbygget har fortskridit, jag har bjudit på mat

Söndag: Två rader av muren klara, mer grus och isolerskivor måste inväntas för att fortsätta byggandet. Mannen är duktig! TACK!

~ * ~

(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)

Andra bloggar om: ,

~ * ~

Inga kommentarer:

 
- -