fredag, april 27, 2007

En lista om mig

Det är inte ofta jag svarar på listor och utmaningar, men här kommer en i alla fall!

A - Fyra jobb jag haft:
Au-Pair
Receptionist/Telefonist
Resebyråtjänsteman
Egen företagare

B - Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Disneys Askungen
Fyra bröllop och en begravning
Mitt feta grekiska bröllop
Dirty Dancing

C - Fyra ställen jag bott på:
Uppsala
Samhälle utanför Uppsala
By i annat landskap
Ännu mindre by bredvid byn ovanför

D - Fyra TV-program jag älskar att titta på:
Dokumentärer
Inredningsprogram (inte dom som förstör hela möbler och slänger ut genom fönstret!)
Naturprogram
Filmer

E - Fyra platser jag har semestrat på:
Italien
Bodensjön
Santorini
London

F - Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Min blogg
Andras bloggar
Lokaltidningarna
Google

G - Fyra favorit-maträtter:
Potatissallad
Tzatziki
Potatisgratäng
Lax

H - Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
Mitt paradis
Mainau
Gotland
Mitt pardis

Känner du för att svara på frågorna - varsågod!

Andra bloggar om: , , ,

~ * ~

Inga kommentarer:

 
- -