onsdag, januari 24, 2007

Favorit


Husse är vår favorit...

~ * ~

2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för din omtanke..
Sitter och ler lite smått åt dina kissar. Jag har också två sköldpaddor hemma... Jätte goa tjejer..

Själv har jag fibro att leva med sen en massa år *funderar* 16år närmare bestämt. Långt ifrån roligt kan jag lova. Men nu har jag iaf hittat en träningsform som gör att jag kan röra mig lite mera.
Inte bara bli försoffad, och datanörd på heltid..*fniss*
Försöker att för dagen stänga in oron för dottern i ett litet rum långt bak i hjärnan.
Ska kolla upp med förs.kassan osv hur illa det blir med ekonomin om hon försvinner..
Ha det gott
Cinapina

K sa...

Jag får min pilatesboll på måndag. Tror att det blir roligt, gäller bara att hålla i och träna på egen hand...
Hoppas att det ordnar sig med ekonomin.

 
- -