fredag, december 15, 2006

Tjejsnack vecka 50

Musik

  • Lyssnar du ofta på musik?

Har oftast P4 på när jag sitter vid datorn.

  • Vilken/vad är din favorit inom musik?
Ganska blandat, dock kan jag inte kalla mig "allätare".
  • Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad?
Sjunger gör jag inte ens i duschen, och piano har jag plågat lärarna med när jag var yngre.
  • Om du har träffat någon artist, vilken/vilka?
Ingen stor kändis personligen, däremot några mer "lokala".
  • Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då?
BONO, för att ännu mer än i dag hjälpa andra människor!

Länk till TJEJSNACK

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyckte återigen att veckans frågor var trista, så jag har inte svarat på dom, men det är så kul att läsa andras, så jag kanske ska göra det ändå.....Hmmm....

 
- -