måndag, december 18, 2006

Julklappar och julkort

I kväll har vi köpt julklappar till barnen - varsin utsläppsrätt på koldioxid från SNF. Jag kan tänka mig att det inte är så jättepoulärt hos en tonåring, men det är i alla fall en bra julklapp och inte det enda dom får.

Har även köpt träd hos Vi-skogen istället för julkort! Sen skickar vi e-post till dom som har det och ringer till dom andra och önskar God Jul & Gott Nytt År!

I natt behöver jag sova, ska åka till sjukhuset för att få min spruta i morgon bitti. Dottern sover hos mormor och morfar för att få skjuts till bageriet i morgon bitti. Känns väldigt skönt för mig, annars hade jag först fått åka 8 mil t.o.r. med henne och 7 mil med mig själv under förmiddan´.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till imorgon.

Jag har aldrig tänkt på det förut men visst är det förbenat opraktiskt att sjukhusen alltid ska ligga så långt bort?

 
- -