lördag, september 23, 2006

Ny dag - nya möjligheter

Efter att ha sovit större delen av eftermiddagen i går hoppas jag att jag är piggare idag. Jag somnade ju under tiden jag fick järninjektionen också. Vaknade med ett ryck flera gånger när jag låg där, precis som man brukar när man somnar utan att riktigt veta att man somnat.

Natten har varit sådär. Kattfröken har försökt få kontakt med mig tidigt tidigt på morgonen. Det var ju bara hon och jag hemma, de andra åkte till stugan i går kväll och sonen sov hos en kompis. Kattfröken ville helst att jag skulle vakna och leka med henne, alternativet var att ligga mot mitt ansikte. Inte lätt att sova då.

Härligt väder, så jag ska gå ut och försöka göra något "vettigt" vad nu det kan vara. Ta kort kanske på hösten som är på ingång?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, ja, dom små. Vi hämtar våran i morgon. Det är ju som att ha en liten bebis.
Kramis!

K sa...

Ja, frågan är om katterna någonsin blir så stora att dom slutar sova i vår säng...
Kram K

 
- -