torsdag, september 21, 2006

Möten

Idag har jag tre möten inbokade. Om en timme ska jag vara på vårdcentralen för att få lite idéer om det här med att leva i nuet. Känns bra att få lite råd i början, få lite struktur på mitt liv som inte är som jag vill. Acceptera situationen till fullo.

Eftermiddagen är bokad för ett utvecklingssamtal i skolan, och till kvällen ytterligare ett utvecklingssamtal. Jag kommer nog att somna ganska fort i kväll. För en gångs skull får ju min kropp röra på sig en hel del.

Hur det blir med maten är en annan fråga. Det bästa är nog att äta väldigt lite, får ta igen det sent i kväll, efter sista mötet.

Hoppas på en fin sensommardag till alla er som läser!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj,oj, det var mycket på samma dag, (till och med för mig)
Lycka till.
Har du fint väder? Det har inte jag :/
Massor av kramar och tankar!

K sa...

Jag är fortfarande på benen, men det känns... Dessutom blev det ytterligare ett möte!
Kram K

 
- -