måndag, oktober 27, 2008

Snart på väg...

Kattfröken på soffryggen.

Kära kattfröken som har hållit ett vakande
öga på mig de senaste veckorna.

Nu tar jag och packar ner datorn i ryggsäcken.

Vet inte när jag får möjlighet att koppla upp den igen och få kontakt med omvärlden...

I morgon väntar provtagning, inskrivning, samtal med narkosläkaren, sjukgymnast och någon läkarkandidat.

På onsdag är en hel op-sal bokad för bara lilla mej - hela dagen! Om det nu inte händer något väldigt mycket mer akutfall än vad jag är.

Tills vi hörs igen önskar jag er alla underbara dagar!

Bamsetack till er alla som skickat mail och kommentarer med lyckönskningar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till.Hör av dig när du orkar "Sticka ihop" igen.

monke

MissMagicGirl sa...

Lycka till!
Jag ska tänka på dig!

 
- -