lördag, oktober 18, 2008

Härlig dag!

Allt har sin tid, broderad tavla.
En dag att minnas med glädje. Jag och en av mina väninnor har haft en underbar dag med föreläsningar och god mat! En riktigt "M*å b*ra dag"!

Hon ringde för några veckor sedan och ville bjuda mig på den här dagen. Vi har lyssnat på en kändiskock, en matbloggare och en matälskare. Dessutom fanns det flera företag som sålde massor av godsaker. Dagen avslutades med en god eftermiddagslunch, för min del vegetarisk.

Trots mitt dåliga hälsotillstånd så klarade jag av det och det känns väldigt bra!

I morgon väntar också en underbar måltid (hoppas jag i alla fall). Jag och mannen firar fyra år som gifta och 24 år tillsammans :-) Vi har bokat bord på en restaurang som är ny för oss. Det var inte lätt att hitta någon som låg inom rimligt avstånd som hade öppet på en söndag. Jag har kollat att det går att få mat som passar för mig så det bör bli bra. Bilder kanske kommer i morgon.

Lite mycket som ska ske innan operationen, men jag är ändå i bättre skick inför den här operationen än den för fyra år sedan. Då var det ännu mer med bröllop och Bj*örn Sk*ifs-resa till Stockholm dagarna innan. För att klara detta planerades det in några blodtransfusioner mellan händelserna för att jag skulle orka. Ja, ja. Jag överlevde det med.

Sov gott!

4 kommentarer:

Lena sa...

Sådana här gulddagar behövs. Hoppas att det blir lika fint i morgon.

K sa...

Söndagen har börjat med solsken så det verkar lovande :-)
Hoppas även du har en toppendag!

Anonym sa...

Grattis till den fina dagen, och till bröllopsjubiléet!

Kram!

K sa...

ellis:
Tack!

 
- -