fredag, oktober 24, 2008

Förberedd för rehabilitering

Bild på min mp3-spelare och hörlurar.
Skickade en beställning med mina föräldrar idag när dom var och handlade. Jag har köpt en mp3-spelare och hörlurar. En riktigt avancerad spelare för min del. Den klarar musik, video, bilder, radio, textfiler och röstinspelning. Tror jag mest kommer att använda den för musik, radio och cd-böcker. Några favoritbilder kanske jag också lägger in på familjen och mitt Paradis. Har även en bild på ett träd från semestern som är en riktig glädjebild - för mig :-)

Köpte även lösa hörlurar eftersom jag har så små öron så passar inte dom vanliga lurarna som man ska stoppa in i örat. Dom är alldeles för stora för mig. Inbillar mig även att det är bättre ljud med dom lösa som jag köpte till.

Just nu laddas batteriet och jag funderar på vad jag ska föra över av dom skivor vi har här hemma. Skön musik som skyndar på läkningen på alla sätt och vis. CD-böcker tänkte jag låna på sjukhusbiblioteket eftersom jag inte har några egna. Det kanske går att föra över om jag lånar via vårt kommunala e-bibliotek också. Någon som vet? Har du något förslag på CD-bok att ladda in? Jag är ingen deckarfantast...

Nu har jag tagit dom sista pillren för idag, och då brukar det inte dröja så länge innan det är godnatt... Trots att jag inte gillar alla dessa piller så gör några av dom att jag sover mycket bättre än förut. Det dröjer inte flera timmar innan jag somnar och när jag varit upp på ett av alla dessa nattliga toabesök så sover jag inom ett par minuter igen. Härligt!

Inga kommentarer:

 
- -