lördag, februari 16, 2008

Bloggvänner

Nästan färdigstickade sockor.En härlig dag med nyfunna bloggvänner har jag haft idag. Tittat på en hel del handarbeten och fikat. Så mycket handlat blev det inte vilket var tur för ekonomin.

Efter träffen har jag gått runt själv i en större ICA-butik, utan stress. Härligt! Tror vi ska försöka göra matsedel för två veckor och börja handla i den butiken istället. Även det skulle vara bättre för ekonomin. Utbudet av ekologiska varor har blivit mycket bättre där de senaste året, plusbetyg från mig...

Känner mig trött och mör så resten av kvällen tillbringas nog i soffan med februarisockan. Det är ju bara en halv fot och tådelen kvar ;-)
Har jag tur så är det någon annan som bjuder på mat.

Önskar er alla en trevlig lördagkväll!

Inga kommentarer:

 
- -