torsdag, oktober 11, 2007

Positivt vecka 40

Måndag: Blodvärdet var skapligt, jag behövde inte läggas in :-) Hämtat ut min nya kamera :-)

Tisdag: Stickningen av min tröja fortsätter och det är kul :-)

Onsdag: Haft möjlighet att testa nya kameran. KUL! Fler och bättre inställningar än den förra.

Torsdag: "Överlevt" en jobbig dag på sjukhuset

Fredag: Fått några beställningar och en kul förfrågan :-)

Lördag: Resan till min kompis. Tittat på 40 år gamla diabilder som var överförda till datorn. Riktigt kul!

Söndag: Kalas för kompisens son. Träffade hennes släktingar som jag inte sett på många år.

~ * ~
(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer:

 
- -