onsdag, september 12, 2007

Positivt vecka 35 (36)

Måndag: Våra tonåringar mår bra!

Tisdag: Glädjen hos sonen när han ringde och berättade om gäddnappet! Han hade även haft en bra dag i skolan.

Onsdag: Sonen har inte kunnat sluta läsa i boken från skolan förrän jag släckte lampan i hans rum! Han har aldrig tidigare läst en bok! Jag är glad!

Torsdag: Det gick bra att ta blodprover och få två järnsprutor.

Fredag: Operationen av min kära bloggvän E verkar ha lyckats! Pink Floyd´s "The Wall" på TV!

Lördag: -

Söndag: -

~ * ~

(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)


Vecka 36 är en "glöm bort vecka", så det blir inget mer skrivet om den.

Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

Ella sa...

Jag hoppas att inte den här veckan blir en glöm-bortvecka. De kommer då och då och de är alltid lika hemska.
Kram min vän!

 
- -