måndag, augusti 06, 2007

Positivt vecka 32

Måndag: Ljuvlig räkmacka

Tisdag: Besök hemma hos syrran, än en gång på kort tid!

Onsdag: Hittat några kantareller som jag gjorde god kantarellstuvning av. Nystädat!

Torsdag: Allmänt lugn och bra dag med besök hemma hos kusin. Dottern hade gjort två tårtförslag till bröllopet som dom fick provsmaka.

Fredag: Lugnt

Lördag: Lagat en god fisksoppa med tomat och dill

Söndag: En dag med mycket sömn efter en sömnlös natt

~ * ~

(Listan är en påminnelse för mig själv att något positivt sker varje dag i mitt liv. Är det något som passar även dig, är det fritt fram att "adoptera" listan på valfritt sätt.)

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa av dina positiva punkter saknar jag desperat här hemma... Som nystädat, kantareller, bakverk för avsmakning och.... Ja, man kan inte få allt... Jag vet... Hoppas på att din dag blir bra idag! * kramen på dig*

K sa...

maria:
Färdtjänst går inte men hur är det med hemtjänst? Har du kollat det? Fick jag bestämma gav jag det till dig direkt! Blir det mycket kantareller ska jag ge dig några :-)
*kram*

 
- -