tisdag, juli 10, 2007

Tisdagstema - Nostalgi

Collage med nostalgitema.
Av en händelse har jag hjälpt pappa fotografera av diabilder på filmduken. Jag hade ingen aning om vilka bilder han ville ha utskrivna på papper (via digitalkameran) när jag åkte dit. Det visade sig att han plockat ut bilder på alla sina gamla bilar. Passade på att fota av några diabilder på mig själv för länge sen...

Vill du se andras bilder om nostalgi? Kolla här!
Vill du också delta, läs mer här!

Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer:

JULIEK sa...

Å det er så mysigt med slika gamla bilder : )

K sa...

julie k:
Nostalgi fullt ut...

Anonym sa...

Hej, jag la ut lite nostalgibilder förut, synd att jag inte upptäckte denna blogg innan så jag kunde vart med... men men, en annan gång kanske..

K sa...

trolltyget:
Välkommen! Det är nya teman varje tisdag, kolla länken - på tisdag! Alla är välkommna med ett bidrag!

 
- -