tisdag, juli 10, 2007

Svara gärna...

...på mina frågor i spalten nedanför "Om mig".

Du som tittar in med jämna mellanrum, har du svarat? Det är så få svar i förhållande till antalet besökare och nu är det inte många dagar kvar att lämna ett svar.

Till dig som inte svarat: När du läst detta klicka gärna på ett svar, så får jag hitta på någon annan fråga till slutet av veckan!

Har du något annat förslag på svar får du gärna skriva det i en kommentar!

Nu tänker jag SOVA!

Önskar dig en härligt god natt!

Uppdatering:
Ta sista chansen att svara på mina frågor. Endast ett dygn kvar!

4 kommentarer:

Madde (maddepladder) sa...

Jag har inte svarat för att inget av svaren stämmer in på hur jag tycker. Jag tycker bäst om att läsa hur du hanterar livet trots vissa hälsohinder!

K sa...

madde:
Tack för kommentaren!

Ella sa...

Jag har svarat, men jag har inte heller många svar på mina frågor i förhållande till antalet besökare enligt statistiken. Det kanske är svårt att klicka? Fel alternativ?

Ella sa...

Nu har du en liten utmaning hos mig, fast jag vet att du inte brukar ta dem ,)

Hoppas du sovit gott!

 
- -