måndag, juli 23, 2007

Sovit!

Jag har nyss klivit upp!

Klockan 12.47

Semester, och ingen har ringt och väckt mig!

Jag hade tagit lite medicin för att lättare somna i går kväll, vilket händer högst en/två gånger om året. Igår var dock en sån gång. Troligen en bidragande orsak till att jag sovit så länge.

Halv sju åkte mannen, jag öppnade strax efter det balkongdörren så katterna kunde gå ut och in som dom ville.

Nu har jag ätit två ostmackor, straffet blir väl att jag somnar en stund igen. Får ställa en klocka så jag inte sover så länge.

Andra bloggar om: , ,

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle bli galen om någon ringde och väckte mig, oavsett tid på dygnet. Bäst är att få självvakna, det betyder att man sovit sig otrött.

Mie sa...

Härligt! Vad ska man annars göra i detta väder;)

Mildamakter sa...

Det är väl härligt att få sova tills man vaknar av sig själv, sen spelar det väl ingen roll vad klockan visar...juuuu ;o)

**MY LIFE** sa...

Passa på...
Sov du allt det du behöver nu när du har chansen..
Det ska jag göra *när semestern är över* Haha..
Då får jag lite lugn o ro hemma igen.
Kram
XENA

K sa...

till alla:
Det var härligt att sov tills jag vaknade självmant. Nu är det dags att lägga sig igen...

Sov Gott!

Elisabeth sa...

De säger att sömn är vår batteriladdare - så sov på du..!

Hoppas din dag i övrigt varit bra..?

Ha det gott..Kram..

Strumpstickan sa...

Sova är underbart!

 
- -