torsdag, juli 05, 2007

Nyttig idag

Idag har jag varit väldigt arbetsam.

Trots att det är massor av gråa moln så är det varmt! Sonen åkte med mig till stan och vi fick nästan värmeslag! Det måste ha varit närmare 50 grader i bilen om inte mer...

Postade ett brev till en bloggvän, innan jag släppte av sonen, därefter till Bussgods med ett paket till en kund. Andra leveransen till samma kund, av samma varor inom en månad, sånt gillar jag! Nöjda kunder alltså!

Som belöning köpte jag mig en glass. Det blev närmaste mack och utbudet var bara GB´s vanliga. Jag gillar att TopHat har kommit igen. Den är min favorit sen gammalt. Lagom stor och med choklad- och jordgubbs-strängar i vaniljglassen.

Hemma igen har jag fakturerat och läst bloggar. Håller tummarna att mannen har lock med till muren som vi byggde för ett tag sen, så det blir klart! Eftersom stenarna räckte till att bygga en trapp, vilket vi inte tänkt från början, så saknades det lock att lägga som steg. Beställde nya lock i maj, men jag tror dom glömde det då :-( Ny leverans ska visst komma idag - hoppas!

Andra bloggar om: , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, dert är till att hålla igång!!!

Hoppas på en fin kväll för er!

**MY LIFE** sa...

Visst är det skönt när saker går framåt o man kan skönja ett avslut på bygget.. Iaf för stunden
XENA

K sa...

maria:
Ja, ytterst periodvis...

**XENA**:
Mannen glömde kolla om locken kommit! Han har ringt idag istället, och förhoppningsvis kommer dom på eftermiddan. DÅ har inte vi tid att hämta dom så det lär väl dröja till på måndag...

 
- -