måndag, maj 28, 2007

Tisdagstema - Siffror

En 8:a på en husvägg och 27 på en cylinder till ett verktyg.
Två sifferkombinationer som betyder något speciellt för mig: 8 tillsammans med 27.

Det kan gälla klockslag, summan (827) när jag handlar eller tillsammans i en artikel. Om det har med födelsedatumet att göra eller något annat vet jag inte men jag reagerar i alla fall om dessa siffror förekommer tillsammans.

Vill du se andras bilder på siffror? Kolla här!
Vill du också delta, läs mer här!

Andra bloggar om: ,

~ * ~

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det gick ju inte att se några siffror....Sidan liksom stängde sig hela tiden. Fatta noll?? :/

K sa...

jenny:
Konstigt! Jag har lagt in en bild som vanligt, så det borde fungera. Försök om en stund igen.
Är det flera som har problem att se bilden/sidan? Hör av er så får jag luska vidare vad det kan bero på.

Ella sa...

Aha... är det din födelsedag tro?

K sa...

ella:
Kanske det...

 
- -