onsdag, april 25, 2007

Ny mobil!

En gammal och en ny mobil

Nu har jag slagit till...

Nokia 1112
En ny mobil till priset av 299,-!
Senaste tekniken!
;-)

Den klarar av det jag vill:
  • Ringa upp någon
  • Ta emot samtal
  • Skicka SMS
  • Ta emot SMS

Vad mer behöver jag!? (Den gamla ärvda från mannen hade redan en spricka i fönstret innan jag fick den.)

Hos Expert på stan, inte köpcentret. Serviceskillnaden var enorm. På stan hade de få mobiler dom fått redan tagit slut. Nya var redan beställda, så jag beställde en av dessa. Eftersom vi även var till köpcentret efteråt, kollade jag hos Expert där. Den yngre killen konstaterade torrt att dom var slut! Inte ett erbjudande om att ta hem fler.

Ett tidigare inlägg om mobiler hittar du här.

Andra bloggar om: , , ,

~ * ~

3 kommentarer:

Mie sa...

Ha ha, ja vad mer behöver man egentligen? Jag ska ju få en ny alldeles gratis från Bredbandsbolaget och det är en musikmobil. Har jag aldrig haft förut så vi får väl se vad jag tycker om den;-)
Kram

Mildamakter sa...

Va kul med en ny mojäng - grattis! :o)

K sa...

mie: Ibland kan man ju upptäcka bra saker som man inte tänkt sig tidigare. Hoppas du kommer att ha mycket nytta av den.

milda makter: Tack!

 
- -