måndag, mars 26, 2007

Tjejsnack vecka 13

Din handväska
(Veckans frågor kommer från Elin)

·Anser du att du behöver använda handväska?
Inte alltid, det beror på vart jag ska.

·Vad har du i din handväska just nu?
Plånbok/filofax, digitalkamera och medicin.
Uppdaterat:
Visitkort (efter att ha läst vad Mie*/Absolut Guldkant hade i sin handväska).

·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Medicin och digitalkameran
och visitkort

·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Ingenting tror jag.

·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Sommarstugan.

Veckans tjejsnackare:
zerendipity

Andra bloggar om:

Länk till TJEJSNACK

~ * ~

9 kommentarer:

Ella sa...

Det här med tjejsnack verkar kul, kan vem som helst vara med?

Du har väldigt lite saker i din handväska, hur klarar du dig utan allt skräp som jag bär runt på?

K sa...

ella: Tjejsnack kan alla tjejer anmäla sig till. Klicka vidare på länken jag har.
Eftersom jag så sällan är någon annan stans än affärn och sjukhuset så blir det inte mycket i handväskan. Du rör dig betydligt mycket mer än mig så då blir det nog mycket mer i din handväska. Tur frågorna inte rörde sig om hur det ser ut runt datorn... (där kanske mina "handväsk-grejor" finns).

Mie sa...

Japp jag ska oxå skriva ett inlägg om det för jag har gått med i Tjejsnack! Ska bara städa ur väskan först;-)
Kram

K sa...

mie: Ska bli intressant att läsa om innehållet i din väska. Innehåller den lika mycket som din icke IRL-garderob? *ler*

Anonym sa...

Blev så nyfiken av din kommentar, så jag var tvungen att hoppa hit och kika på en gång, hihi. :)
Åh, Mie har gått med i tjejsnack! DET blir kul! =D

K sa...

jenny: ja, det var ju lite skillnad på innehåll.

Anonym sa...

Tycker du det verkligen? SÅ farligt var det väl inte? ;-)
Jag tycker det verkar som du tycker ungefär som jag iallafall, att det är skönast att slippa den överhuvudtaget. :)

Madde (maddepladder) sa...

Jag skulle också gärna slippa den ibland! Jag blir supernervös om jag inte ALLTID har den med mig med stomigrejer i. T.o.m. när jag bara ska gå på promenad runt kvarteren släpar jag med den.

K sa...

madde: Jag skulle nog också göra som du om jag var i samma situation.

 
- -