onsdag, februari 21, 2007

Dagens bild - min paradisö

En liten ö vid mitt paradis. Fotot är taget på sommaren.
Idag har jag inte tagit någon bild, har inte haft ork till det. Tar en sommarbild från mitt paradis istället. En liten ö, där endast måsar bygger bo varje år. Väldigt långgrunt på tre sidor och tvärdjupt på den fjärde sidan av ön.

Sonen har varit hemma igår och idag. Rosslig i halsen och hostig. Värre igår än idag.

Dottern fick jag hämta i skolan vid lunch. Troligen migrän.

Två halvsjuka tonåringar ger inte mycket ork över för mig.

  • värm vatten till värmeflaskan
  • koka potatisen
  • gör en varm macka åt mig
  • jag vill också ha
  • hämta en till kudde
  • nu är det min tur att se på TV, h*n kan titta på datorn... GE HIT TV-DOSAN!
Jag har ju så mycket energi och ork i vanliga fall så jag gör gärna allt det dom ber om, äntligen en chans att göra av med all min överskottsenergi! No way!

Försökte göra lite bokföring mellan varven och ringde till syrran för att få lite lugn och ro en stund.

I morgon är det skolan som gäller för båda - hoppas jag. Själv åker jag till sjukhuset för att få järninjektionen. Tänk att det kan kännas så underbart, bara mig att tänka på!

Nu ska jag SOVA!
God Natt till er alla!

Andra bloggar om: , , , ,

~ * ~

Inga kommentarer:

 
- -