fredag, oktober 20, 2006

Ännu ett läkarbesök...

Nu har jag varit på ytterligare ett läkarbesök - på gyn. En sista desperat åtgärd för att få veta varför jag har ont.

Från att ha ätit ½ Citodon i somras, är jag uppe i 2-3 st nu. Undersökningen visade inga fel. Bra i och för sig, men jag mår ju inte bra. Nu har jag kollat alla organ som finns i nedre delen av buken och allt är bra! Varför har jag då ont och måste "bo" på toa 20-30 gånger om dan´?

Inga synliga fel, inga konstiga blodvärden, bara symptom. Jag vill att dom ska säga: Du har "..." och om vi opererar så blir det bra!

Förslag på ett nytt organ i nedre delen av buken som man kan få fel på önskas. Gärna hur problemet åtgärdas också.

Tänker på hur många andra som också mår dåligt och inte får någon förklaring på varför. Det tär på livet. Att inte ha kontroll på sin kropp. Att inte kunna planera dagarna, eftersom man inte vet hur man kommer att må några timmar senare.

Inga kommentarer:

 
- -