måndag, september 04, 2006

Ny vecka - Nya utmaningar - Ny energi!

Ny vecka, känns skapligt än så länge för min del. Dottern är i skolan, med hjälp av mig som chaufför. Hittade inget busskort på morgonen, varför inte göra klart allt man behöver kvällen innan... (Tonåring! - Gäller i och för sig många vuxna också!) Sonen är hemma med halsont. Mannen är på jobbet. Jag får snart besök av hemtjänsten som har en del tvätt och köksgrejor att hjälpa mig med.

Till alla kända och okända som hör av er: TACK! Det hjälper väldigt mycket med en liten kommentar eller ett mail när krafterna är låga! Jag hoppas att ni alla får det så bra ni kan idag och alla andra dagar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas också att du får en trevlig dag.
Kram

K sa...

Christina: Tack detsamma!

Sofia: Jag bara skirver, gör inget speciellt.

Kram K

 
- -