fredag, september 01, 2006

Fotodag i skogen

Nästan nyss hemkommen från skogen. Batteriet nyladdat, fotostativet med, solsken på himlen och en citodon i kroppen (vill ju inte bli sittandes nödig i skogen). En timme gick jag runt och fotade och filmade, sen tog minnet slut i kameran!

Nu har jag en hel del bilder att redigera. Kroppen är ganska slut, men vid datorn kan jag ju sitta helt stilla, kräver inte så mycket energi. Jag har t.o.m. fått i mig en liten portion mat också.

Alla bilder är tagna inom 500 meter från vårt hus. Hade jag haft mer minne i kameran hade det blivit många fler bilder. Ljuset var ju helt underbart. Kvalitén på filmen är inte så bra, men ljudet från bäcken hörs i alla fall. Något att lyssna till en mörk kall vinterdag!

Det är ju inte ofta jag mår så pass bra som de senaste dagarna, så det är lika bra att passa på att göra något kul. Till alla som av olika anledningar inte har möjlighet att gå i skogen kommer jag att dela med mig av mina upplevelser här i bloggen. Förhoppningsvis även med filmen. Återkommer när bilderna är redigerade.

Inga kommentarer:

 
- -